Sprid lite glädje!

Datum 2008-04-14 Klockslag 18:47:02
Jag är så himla glad! Det är inget speciellt.
Jag är en skön människa och är omringad av härliga människor.  Jag har en fantastisk mamma som jag har så himla kul med! Min lillebror.. jag älskar honom även om han kan vara irriterande. Jag går på dans två gånger i veckan och min danslärare är den coolaste och bästa! Dom andra som går på dansen är så himla mysiga. Min släkt är bäst. Visst finns det dom man gillar mindre än andra men vafan jag ska ge dom en ny chans och se på dom med nya ögon, det går bra. Jag hjälper trevliga männsikor med deras bloggar, det känns bra. Första skoldagen idag och jag fick VG+ på en redovisning =D Mina lärare är snälla och förstående, dom bryr sig. Jag har mycket att göra i skolan och jag kommer att klara av det och fixa det i tid, jag kommer inte göra det halvbra utan riktigt bra! Jag är kär i photoshop och hon försöker hjälpa mig. Musik gör mig lycklig. Jag har ljus i mitt rum som doftar jasmine, det är underbart. Jag har köpt nya kläder idag, dom är snygga. Thailand väntar på mig och jag blir alldeles varm i kroppen varje gång jag tänker på det. Jag ska förhoppningsvis jobba i sommar kanske tidigare :)

Jag mår bra, jag trivs med mig själv, jag gillar mig själv, jag är störtskön. Jag är glad, omtänksam och rolig. Och snygg är jag också för fan!

Jag tycker om livet, jag svävar på moln och visst fan kommer jag inte alltid sväva lika högt men jag ska kämpa för att hålla mig så högt som möjligt!

Jag vet vad jag vill och det känns så himla bra!

Jag är LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: ell

FASEN baby! VI ÄR BRA! Livet är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se