Dumma publishme!

Datum 2008-08-08 Klockslag 13:54:44
Jag har skrivit en del inlägg som inte kommit upp såg jag nu, suck!
Skrev en liten snabb uppdatering i måndags:

Pride i lördags, mm va mysigt och kul det var =) Det kommer bilder jag looovar (glömde usbminnet på Lidingö men mamma postar det). Dagen efter, söndag alltså så var jag helt slut, ont överallt men mest i ben och fötter. Senare på kvällen övergick det till huvudvärk och dunkande i öron.

Bakismat blev det såklart ;) Ell och jag myste framför tvn söndag morgon. Till kvällen blev det söndagmiddag hos morfar. Vi blev inte så många och det passade fröken alldeles utmärkt ;) Kusinen Max med flickvän kom lite senare, direkt från Grekland. OMG va bruna dom var!

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej.

Varför svarar du inte på mina mejl?? du skulle väl fixa min design?? Vill ha svar på mejlen. Annars strunar jag i de här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se