Forts. Strump-meddelandet

Datum 2008-08-27 Klockslag 18:42:36
Jag är alldeles för ivrig och jag vet om det, men gör inget åt det ;P

Hahah, jag sitter och flinar för mig själv när jag tänker på det hela..

Tjejerna märkte ju inte mitt fina strump-meddelande så jag tänkte att jag skulle kasta ett till. Jag ändrade mig dock och skrev en liten lapp "Det ligger ett par strumpor på er balkong, kan ni kasta tillbaka dom 16.35". Denna lapp stoppade jag ner i deras brevinkast men dom märkte inget och jag är/var ju som sagt ivrig så jag plingade på och sprang ner men hann inte hela vägen innan dörren öppnades. Jag stog jättetyst men en av tjejerna gick ut och började gå ner så jag kutade för mitt liv ;P Sprang in i porten intill och tänkte "vafan håller jag på med!"
Tog en omväg hem så att tjejerna inte skulle se mig från lägenheten. När jag kom hem var klockan 16.35, jag öppnade fönstret på vid gavel och fick syn på ena tjejen som stog med strump-meddelandet i handen. Vi snackade lite och eftersom jag är äldre så kände jag mig klart överlägsen ;) De gick i 5c på en skola jag aldrig varit på men hört talas om. Ingen av dem tog sång eller musikklasser, det var bara kul att sjunga hemma ibland..

Duktiga var dom iaf..


Livet blir så mycket roligare såhär, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA, Du är fan tokig, det är det jag gillar med dig ;o) Fortsätt så!

Postat av: Anonym

om jag ändå hade nå intressanta grannar här, har bara småpluttar hära.

2008-08-27 @ 19:33:44
URL: http://susannekarin.blogspot.com
Postat av: tessan

jag kan kasta gamla strumpor på mina grannar och skriva att de är duktiga på att skrika och banka i väggarna! ((((:

2008-08-27 @ 20:52:16
URL: http://trubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se