Kontrollera ilskan

Datum 2008-08-20 Klockslag 21:37:28
Om det inte vorit för Kay Pollaks bok "Att välja glädje" så hade jag deppat ihop nu.

Jag har ju som tidigare nämnt omformaterat min gamla dator, den stationära. Jag kom på en sista grej som jag skulle spara och det var alla mina internetfavoriter. Sajter som jag stött på och har varit väldigt bra som jag sen har kommit att bli beroende av. Nu snackar jag inte bloggar utan allt möjligt, en del viktiga adresser. Jag sparade iaf över dom på ett usb-minne och lät minnet sitta kvar i datorn. BIG misstake, jag vet inte hur det gick till men nu är allt borta. Det var även lite annat som jag inte lagt över på den bärbara än, som nu också är kaputt.

Jag är trött och har lust att böla, skrika och skälla ut morsan. Innan jag klampade ut till mamma satte jag mig ner, tog ett djupt andetag och tänkte efter. Det är inte hennes fel, enligt henne skulle inget försvunnit. Det hjälper inte att skälla ut mamma. Bara acceptera läget. Men det är ändå rätt surt..

Nu ska jag ta en promenad med Ipoden och lugna ner känslorna som finns där inne, som inte spottats ut på mamma.

Kommentarer
Postat av: ell

söta underbara människa! tänk bara på siames-bananen! jag grät nästa, aslan var förstörd och ylva bara skrek! det var lite liknande, men jag lever ju fortf, du kommer nog överleva ;)

Postat av: Jolly Jumper

Känns som en tung bok, hur kommer det sig att man börjar läsa den? Hur kommer det sig att du är så nere? Du är väl inte så gammal vad jag förstått? Du ska peppa på som bara den juuuuee :)))



Hela världen är så underbar, som en viss Markus sjunger ;)

2008-08-21 @ 15:13:36
Postat av: ell

Åh, Markus Krunegård! JAG ÄR EN VAMPYR!



Fint :)

2008-08-21 @ 16:42:30
URL: http://ellwandahl.blogg.se/
Postat av: MiNi

ell: Påminn mig, jag har glömt vad som hände med siames-bananen!



Jolly Jumper: Psykologi är ett stort intresse, sjukdomar, syndrom, psykosociala grejor.. Boken verkade intressant, läser mycket liknande grejer mest för att kolla upp det. Jag är inte speciellt nere. Var väldigt trött bara och så har jag mens ;P



ell: Hahah, ell du känner då till alla mystiska artister..

2008-08-21 @ 22:42:23
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: MissMagicGirl

Stackars dig!

Jag skulle också flippa ut om mina adresser försvann.

Du tror inte att du kan hitta dom igen?

I alla fall dom viktigaste?



2008-08-22 @ 13:03:54
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se