Lycka

Datum 2008-08-25 Klockslag 00:40:59
Åh, jag får såna underbara lyckorus! Några gånger om dagen så bara kommer dom.
De senaste dagarna har det varit gården, Hoffmaestro, Kusin Max, blivande man
Kaj och sötEllen.
Förgyller min vardag =)


Hade väldigt kul vid sidan av planen idag. Busade med Max och tittade stolt på lillebror som spelade.
Och min blivande man.. oj oj oj, det var något speciellt idag. Det går inte riktigt att beskriva men jag kan försöka.. Störst Bäst och Vackrast ;D



Pöss och gonatt

Ps. Jag börjar 10.50 imorgon, bra schema? Ja!

Kommentarer
Postat av: Celina

Aa, det är lokaler som ligger snett mitt emot trimcenter. Kommer blir grymt! =)

Postat av: malin

Kika gärna in på min blogg om smink intresserar dig :) Försöker hinna med nya sminktips varje dag! "Dagens sminkning" brukar vara poppis att följa! :) Kram Malin

2008-08-26 @ 12:48:47
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se