Så kommer jag se ut i Pride paraden!

Datum 2008-08-01 Klockslag 20:02:34

Första Pride dagen för mig imorgon. Lite trist att det bara blir en dag för mig i år men så blir det ibland.
Men eftersom det bara blir en dag så ska det minsann slås på stort! Jag är taggad till tusen och har precis fixat naglarna inför morgondagen. Inget jättespeciellt men det är fint iaf. Amanda kommer snart så hon kanske har någon tips på den fronten..

Jag sitter med mega ruffsigt hår som inte fått träffa varken schampot eller vattnet på ett par dagar. Detta är för att jag ska få volym på det imorgon. Det är så långt, rakt och tungt att det annars inte håller. Så smutsigt hår, Osis dust it, hårspray och tuppering är mitt recept till fluff. Jag är glad att jag sover ensam för det är nog inte så mysigt att ligga i samma säng som min kaluffs även om det faktiskt luktar väldigt gott ;)

Provsminkade mamma igår för att pröva lite färger och kolla vad som passade henne. Kom fram till att hon får ett grön-blått öga och ett rosa-rött, det passar peruken hon ska ha ;P

Det kan ju bli svårt att se mig (med tanke på saknaden av längd) men om ni nu ska han någon chans så kan jag ju avslöja hur jag kommer att se ut.

Långt fluffigt mörkbrunt (nyfärgat..) hår,
rosa sportbh,
kortkort kjol,
gröna naglar med fina blommor,
mycket smink och en
rosa tygpåse med godis (som jag delar ut).

Så tycker jag minsann att ni får säga hej för jag lär ju inte se er, dessutom får ni godis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se