Värsta partyt ikväll

Datum 2008-08-29 Klockslag 18:51:23
eller inte ;)
Det blir en förhoppningsvis lugn kväll på gården med amanda. Jag ska möta upp henne vid stationen för att köpa middag (
pasta #12) och sen beger vi oss till gården. Jag funderar på om man kanske ska ta med sig lite nagelgrejor dit och sitta där och pilla. Det är så tråkigt och göra det själv här hemma.

Det här med bilderna är på gång. Det sköter sig själv, flyttas just nu samtidigt som itunesbiblioteket uppdateras med 20gb.


Ha en bra kväll,
Pöss

Kommentarer
Postat av: nicole :)

hehe okejs ;)

Postat av: Nat

Hej tjejen! Kikar in lite här för Celina har tipsat mig om dig ;) Jag är med i dansgruppen D'licious med Celina och Ida. Och min bloggdesign is a disaster! Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med en ny layout om du har tid och lust :) Celinas design är sjukt snygg!



Kram Nathalie

2008-08-31 @ 23:37:22
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se