Vem är Stina Dalén?

Datum 2008-08-01 Klockslag 13:02:16
Jaa, det var en viss Jolly Jumper som frågade det.

På internet använder jag aldrig mitt riktiga namn. Det har alltid blivit något påhitt. För alla vet vi väl att man inte ska lämna ut för mycket uppgifter om sig själv på internet, vem som helst kan ju spåra en..

Anledningen att jag nu börjat med mitt riktiga namn på bloggen är för mina foton. Det är ju jag som tagit dom inte Stina Dalén. Jag visar stolt upp mina bilder och säger mer än gärna att det är jag som tagit dom.

Stina Dalén kommer från att det är två fina namn som står mig nära. Kristina, mitt andra namn och Dalén kommer från släkt på mammas sida.

Så nu vet ni, är det något annt ni undrar så tveka inte att fråga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se