En gammal lackning

Datum 2008-12-03 Klockslag 00:30:24

Den här är sen tidigt i somras. Den har bara legat i en mapp på datorn och tråkat. Plockar fram den nu när jag inte orkar skriva om något annat. Färgen är mycket finare på bilderna än irl. Jag tycker det här lacket är skitfult! Det passar inte mig alls. Jag lyckades inte ta någon bild på hur fult det här lacket verkligen är och jag kan inte hitta någon annan som fått den fula färgen på bild heller. Det är ett lömskt lack som ser bra ut på bild och lockar oss nagelmaniacs att köpa det för att sen bli sjukt besvikna.

Jo förresten, i inlägget innan så ser man den fula färgen mycket bättre. Den är inte lika mättad mer gråblå och tråkig.

Kommentarer
Postat av: Baronessa

Jag tycker den är skitsnygg! Konstigt att den blir BÄTTRE på bild än irl, med tanke på color polution osv: http://www.youtube.com/watch?v=6UvztCoa_r8



Hmm.. jaja! :)

2010-02-20 @ 01:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se