Hälsomål

Datum 2008-12-04 Klockslag 23:18:26
Tänkte bara berätta om lite hälsomål jag satt upp. Det finns naturliga skäl till alla och jag har satt upp dem med hjälp av och tack vare min kinesiolog och min underbara skolsköterska.

Jag ska äta frukost varje dag, helger också.
Jag ska sluta dricka mjölk.
Jag måste äta långsamt och tugga maten ordentligt.
Jag får bara äta/dricka sötsaker(godis, kakor, läsk, saft..) på fredagar och lördagar.
Jag måste stänga av datorn innan 23.00.
Jag måste ligga i säng innan 24.00.
Jag ska stretcha insida vad varje dag.

Och nu är klockan över elva, inte bra.
Gonatt!

ps. Jag har inte druckit mjölk sen förra tisdagen och jag har klarat mig utan sötsaker sen dess också. Jag har ätit frukost näästan varje dag också. I'm making progress!

Kommentarer
Postat av: tessan

varför ska du inte dricka mjölk? o:

Postat av: MiNi

tessan: Det är inte nyttigt, bättre att dricka vatten. Som min käre kinesiolog säger så är ju faktiskt mjölk för kalvar inte för människor, och jag köper det ;P

2008-12-07 @ 20:02:31
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med stretcha insidan?



jag har inte drukit mjölk på sen vintras nu ;P

2008-12-20 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se