Nybakt sockerkaka

Datum 2008-12-04 Klockslag 22:19:30
Jag glömde mina nycklar hemma imorse =/ En riktigt dålig dag att glömma nycklarna på. Mor min har jobbat i Malmö, bror fick man inte tag i, varken morbror eller morfar som har extranycklar var hemma, Ellen och Amanda var båda på språng. Var skulle jag ta vägen? Fick tag på en kusin som var hemma så jag hängde där ett tag, fick middag. Sen kom Ellen hem som alltid har en dusch att erbjuda, så där blev det tvätt. Efter det blev det gården och nu har jag precis kommit hem.

Det luktar nybakt sockerkaka i lägenheten, jag vill sååå ha! Jag tänkte dock steka ägg och korv för att sen bege mig ut på en promenad.

Kommentarer
Postat av: ell

GÅRDEN!!! SVIKARE! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se