Söndagmiddag

Datum 2008-12-21 Klockslag 20:19:20
Nu när det är lov kan man ju vara uppe hur länge som helst utan att känna att man "måste" sova. Det tar jag vara på. Jag gick och la mig klockan sex imorse och gick upp runt två-tre. Så den här dagen har gått snabbt.
Jag kom precis hem från söndagmiddagen hos morfar. Bästa på länge! Himla trevlig stämning ikväll. Emmeli (kusin) som är hemma från New York var med, henne har vi saknat.
Väldigt, väldigt bra kväll ikväll. Svårt att förklara varför och hur bra kvällen var, men om man säger som så att jag fortfarande sitter och ler ensam inne på mitt rum så kanske ni förstår att den var riktigt bra ;)

Kommentarer
Postat av: Maud

hej, hur går det med bloggdesignen?? du loggar typ aldrig in på msn längre...

Postat av: Ellen [Alatariiel]

Svar: Joda det går med dock inte i FireFox, som det står på sidan "Sidan visas bäst i Internet Explorer", och IE har aldrig problem med sådan som FF har ^^, Så om du vill att allt ska se ut och fungera som vanligt hänvisar jag dig att byta till EI då du är inne hos mig, inte speciellt krongligt. Dock håller jag på att försöka lösa problemet med att det inte funkar som det ska i FireFox ^^

Du är varmt välkommen igen dock problemen ^^



Mvh Ellen ;)

2008-12-28 @ 15:38:59
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se