Min nagelsnurra

Datum 2008-12-01 Klockslag 22:23:55
Här får ni en snurra på det flesta nagellacken jag har:


Chg = China glaze
1. Chg White Out
2. Chg Pure Elegance
3. Misa Fleeting Hibiscus
4. OPI An Affair in Red Square
5. Chg Cowgirl up
6. Chg An Affair to Remember
7. Chg Flying Dragon
8. OPI The "it" Color
9. Chg Platinum Silver
10. Chg Platinum Pearl
11. Chg  Liquid Leather
12. Chg For Audrey
13. Chg Blue Sparrow
14. Chg DV8
15. Chg Turned Up Turquoise
16. OPI Electric Eel
17. Chg Tree Hugger
18. Chg Outta Bounds


[Klicka på bilderna för att se dom stora]

Alla bilderna är fotade med blixt men färgerna stämmer väldigt bra ändå måste jag säga. Alla nagellack är målade med två lager utan överlack.

Kommentarer
Postat av: suss

Vad sugen jag blir på att köpa nagellack när jag ser det där! :D

Postat av: MissMagicGirl

Åh så coolt!

Jag vill också ha en snurra!

2008-12-02 @ 21:40:39
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: MissPurple

Oooh vad fusk att du har OPIs Electric Eel.. Vill så gärna ha det lacket, det är inte så att det bara ligger och skräpar??



svara gärna i min blogg eller via mail, vet ej om jag hittar till detta inlägg en gång till..

2009-03-05 @ 11:42:21
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se