Värsta coola mp3-spelaren!

Datum 2008-12-31 Klockslag 13:24:39
Fixar en bloggdesign till en tjej som vill ha en såndär mp3-spelare som man kan ha i menyn på bloggen. Jag har inte kollat upp hur det funkar tidigare så jag gjorde det nu, lite roligt faktiskt ;)
Här är min, med musik som min käre kusin har tipsat mig om.


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 

 

Update:
Jag har ändrat i koden så man hör ingen musik, nu slipper man scrolla ned och pausa om man inte vill lyssna. Jag vet själv hur jag stör mig på sidor som spelar upp ljud som man inte vet var man kan stänga av.


Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg :)

Postat av: MissMagicGirl

Coolt!

2009-01-02 @ 14:10:15
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Celina

Shoho! =) Jo men när du nämner det så kanske man skulle uppdatera designen lite... hm.. gillar headern jättemycket, så man kanske skulle kunna göra nåt liknande fast i lila och använda min nya "ackis-bild" och dansbilderna med Ida? Får förhoppningsvis lite fler bilder snart så fundera gärna på något så länge! Om du har tid och lust förstås! =)

Kram kram

2009-01-04 @ 23:16:18
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se