En rubrik var det ja..

Datum 2008-02-28 Klockslag 14:00:23

Som alltid så blir jag lite trött på bloggen (eller bara lat..).

Men nu är jag igång igen. Då ska vi se, måste ta reda på när jag sist bloggade.


I tisdags så badade jag första gången nere i poolen. Fast vädret var inte så kul, det blåste för mycket och det var ingen sol, så i vattnet blev det kallt.
Det här var kanske runt fyra draget. Någon timma senare åkte jag och pappa och hämtade Nan på mopeden. Vi tre på en moped åkte vidare till Carrefour, en intrenationell stormarknadskedja.
Spöregnade gjorde det när vi skulle åka hem med all mat igen. Yeye sånt är livet.

Väl hemma så lagade Nan middag, två olika rätter. Jättegott.

  
Gang Kiew Waan Gai & Paneng salmon (pappa köpte någon efterrätt också, mums)

[KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE]


Det var tisdagen det.. Igår, onsdag, var det meningen att pappa och jag skulle åka iväg och träna att köra moppe. Han vill att jag ska kunna köra runt själv.. Läskigt, säger jag! Trafiken här är ju galen! Men jag har lärt mig gå över gatan själv iaf. Ska väl tilläga att jag får det nu också förrut fick pappa lite lätt ångest varje gång jag skulle gå över gatan själv ;P
Ja, var var jag någonstans nu då, ja juste. Det blev inge moppe-träning eftersom det regnat så mycket dagen innan så det var stoora vattenpölar överallt.

Den här kvällen var en bra kväll ;) En del av er, men absolut inte alla har hört historien om Lucifer, ett Discotek/nattklubb med live musik. Jag är ledsen men det är inget som jag berättar för alla.
Det var underbart att få återvända! Inte riktigt samma känsla som sist men visst tusan var jag lycklig och sjöng med i ALLA låtar. Det är klart killarna i det stora bandet kände igen mej =)

Inna vi drog till Lucifer var det pappa som lagade middagen här hemma, som lite omväxling. Det blev Pasta med Laxsås (grönmögelost, massa nymalet svartpeppar, vitlök och creme fraiche). Det blev väldigt bra med tanke på omständigheterna.

Pär (samma Per som i julas men nu vet jag att han stavas med Ä) åt middag med oss och gick även med till Hopf Brewhouse. Där Big Inzo sjunger.
 Just to remind you.






Mja det var väl allt, nu måste jag springa på toaletten och sen ska jag faktist hjälpa Johanna med hennes bloggdesign.


Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se