Thailand!!

Datum 2008-02-14 Klockslag 11:50:02

Jaa.. om en vecka bär det av och då är jag borta till den 4 april. Sex veckor! Va kul?! Båda ja och nej.
Självklart ska det bli underbart att på med den bästaste pappan i världen och att få vara i värmen, träffa alla nya kompisar och softa och bara njuta av livet. Men alla här hemma, alla kompisar och familjen och släkten. Det kommer inte bli det lättaste att vara ifrån dom,det är absolut inget jag förnekar. Men det ska bli skönt också på något vis. Att slippa alla måsten; måste äta hemma ikväll, måste ringa den personen, måste höra av mig till den personen, måste alltid hälsa på alla, måste alltid finnas där, måste vara med det datumet och på den festen, får inte missa ett tillfälle.
Ett liv utan måsten går inte att komma undan men att minska på dom det går. Man behöver absolut inte fly landet för det, även om det kanske verkar som om det är det jag gör.
Anledningen till att jag åker är för att bo med min pappa och pröva på en annan livsstil som jag bara fick provsmaka i julas.

Beställ ;)
Om det är någon som vill ha något speciellt från Thailand så får ni säga till så ska jag göra mitt allra bästa för att köpa med det hem.

Bilder
Och alla Thailand bilder från i julas, dom ska jag försöka lägga upp på bilddagboken eller ta med till skolan och möjligtvis lägga upp här. Eftersom några har efterfrågat dom.

Puss och kram på er alla.

Och juste, jag vet att jag är beter mig konstigt och är jätteförvirrad. Jag är och har varit helt ur balans den senaste månaden. Antar att det beror på för lite sömn och allt det här med Thailand. Vet att några har tagit illa upp och några har frågat. Det är absolut inte meningen att springa runt och göra alla arga, besvikna, sårade eller irriterade.


Kommentarer
Postat av: sussie

vad kul med thailand igen! men vi kommer sakna dig i skolan!

Postat av: ell

kommer sakna dig jättemycket! det kommer en lista sen btw ;)
Kram :D

2008-02-18 @ 10:58:06
URL: http://ellwandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se