Behandlingen på sjukhus

Datum 2008-07-25 Klockslag 15:35:55

Vi var ju i stan igår, pappa, jag och Nan. Vi var bl.a. på Sabbatsbergs sjukhus för att pappa skulle röntga njuren. I väntrummet så stog en säng intill väggen där en gammal farbror låg. Så gammal så det vara nära-döden läge.. Jag tycker ju inte om gamla männsikor av flera anledningar som jag inte ska gå in på nu. Iaf tyckte jag att det var lite läskigt.

Något som jag verkligen inte hade gillat om jag låg i den där sängen var hur personalen bara kom och drog iväg med hela sängen. Kunde komma bakifrån och dra iväg sängen utan att ens prata med farbrorn eller visa sig så att farbrorn såg dom. Vem som helst kan ju bara dra iväg med vagnen! Jag hade lätt skrikit ;)
Eller hur? Det är väl inte okej?



Anledningen till att jag användt ordet farbror istället för gubbe var för att han såg så döende ut.. Jag visar faktiskt liite respekt till människor som är såå gamla ;)


Kommentarer
Postat av: Trinidad

Såg sen hur jag skulle göra om jag ville ha en bloggdesign. Men då hade jag redan skickat kommentaren.



Dem dansar ju jätte bra Pussycat dolls ! Önskar man kunde dansa så bra. Men har man bara kul så spelar det ju inte så stor roll hur man dansar. Men visst har man önskat många ggr när man sett på dans program osv att man vore lika duktig som dem.



Händer idag då?

Postat av: Amna

svar: yes, nu är det helt återställt! :D har det ordnat sig för dig?

2008-07-25 @ 18:05:23
URL: http://handwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se