Därför ska du skaffa itunes.

Datum 2008-07-19 Klockslag 21:15:32

En alldeles underbar känsla sköljde just över mig när en gammal bekant låt strömmade ut ur hörlurarna och in i mina öron.

Lars Winnerbäck - Elegi var låten.
Inte visste jag att jag tyckte om den så mycket som känslorna nu påstår. Jag får inte upp några minnen det enda jag kommer ihåg är att jag både kvar i "barndomsvillan" med mamma och Bajs. Och att min dåvarande mentor tyckte om Lars. Väldigt glad blev jag när jag hörde låten iaf.

Det är sådana härliga överaskningar man kan få med Itunes. Jag har gjort en sk. smart spellista i iTunes, den heter 0 spelningar. Inställningarna är så att alla de låtar som aldrig spelats ligger i den spellistan och uppdateras automatiskt, när jag lyssnat på en låt försvinner den ur mappen.

Funktionen smart spellista är underskattad. Jag använder mig av dom hela tiden. För att få lite blandad musik med slumpade artister.

Skaffa iTunes och pröva göra en smart spellista gratis
här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se