Det här kom med hem

Datum 2008-07-29 Klockslag 16:43:32

Skorna blev jag kär i direkt, dom är som alltid snyggare irl än på bild.
Krämskuggan Dignity från Face, jag har prövat den två gånger och den är verkligen värd sina 170 kr.
En ny mascara, L'Oréal Telescopic Clean Definition, den gillar jag också.

Skivan vann jag hos Izza, som känner Sara Varga. Den kom på posten för några dagar sen, helt ok.
Lyssna på några låtar från skivan
här.

Lite annat småskit såsom nagellacksremover, pads och sånt fick också följa med hem.

Kommentarer
Postat av: Jolly Jumper

Vem är Stina Dahlén egentligen?

2008-07-31 @ 08:09:28
Postat av: C

härliga prylar!

Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Skorna var helt underbara. Grattis :)

2008-08-10 @ 04:12:34
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se