Dom smuttar rosévin på Stureplan

Datum 2008-07-19 Klockslag 01:34:23
Vill inte, vill inte, vill INTE! Men jag borde och jag är verkligen sjukt trött efter gårdagens nattliga bravader..

Jag kom upp i hyffsad tid imorse, det trodde jag aldrig jag skulle klara då jag somnade någon gång efter fem imorse. Iaf så åkte jag in till stan för att träffa Jesper som är i sthlm nu, yey! Vi käkade värsta fancy lunchen på en av Stureplans alla fina uteserveringar. Kommer inte ihåg vad stället hette men rosévinet var alldels utmärkt att sitta och smutta på ;) Jo nu minns jag vad stället hette, Burger King. Hahah, vi satt vid vasagatan, kungsgatan och det var väl inte lika fiiint som på liidingö men det är å andra sidan svårt att toppa. Vi satt där (fan, kattjäveln har pruttat på mitt nytvättade linne, sorry men lukten får mig att tappa koncentrationen totalt!) från klockan två till fem och snackade om precis allt. Det var väldigt trevligt. Det är alltid lika mysigt och träffa honom.
Ellen kom förbi och Jespers flickvän Eva anslöt sig strax efter henne. Det var första gången jag träffade henne och hon var jättesöt verkade trevlig.
Vi satt inte så länge efter det utan rörde oss hemmåt. Jag skulle med båten till Ljusterö. Det hann jag såklart inte, jag är typ långsammast i världen. Så jag och Ellen (som jag tvingat följa med mig) tog det chillpill och lagade middag (Jag ska aldrig koka ris igen ;P) tillsammans.

Jaa, nu sitter jag själv här hemma. Ell övergav mig. Nu sitter (läs ligger och myyyser) hon och "tittar på film" med hennes "kompis" Maxim.

Ska tvinga mej i säng nu så jag hinner med elvabåten imorrn.
Pöss och gonatt

Kommentarer
Postat av: ell

haha, du är söt du ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se