Exklusivt: Så träffades dom!

Datum 2008-07-22 Klockslag 20:12:20

Här kommer nu den smaskiga berättelsen om Salee:


I julas var ju jag i Thailand
. Ett uteställe som heter Lucifer blev snabbt favoriten. Det var väl pga. att det fanns två dansgolv med två typer av musik som båda passar mig. Hiphop & Rnb på ena golvet och Rnb & latino på det andra.

Första kvällen var lite stel
. Första gången som jag och Nan (pappas flickvän) var ensamma och då var det bara några dagar efter att vi träffats för första gången. Vi satt och tittade på bandet som körde på "latino"-golvet. Jag satt med ett jättestort fånigt leende och tittade beundransvärt på bandet. Ett band som har roligt och njuter av att stå på scen är underbart.

Nan berättade för mig att killen som sjöng var väldigt populär bland tjejerna. Jag granskade honom uppifrån och ner och undrade varför det kunde vara så. Han såg inte alls dålig ut men jag förstog inte grejen.. försen vi fick ögonkontakt. Jäklar vad han var charmig och hade utstrålning ;)


Efter ett par kvällars dansande
(inte tillsammans) och ögonflirtande så kom han fram och krävde att jag skulle dansa med honom. Herregud! Han dansade ju alla sorters latino från salsa till merengue. Och vad kunde jag, shakea lite rumpa? Jag hade inget större val för han drog med mig till dansgolvet. Vi dansade bra länge. Han lärde mig lite olika steg, pinsamt är inte det rätta ordet men det kändes lite jobbigt för alla tittade på oss bara för att han är så "populär". Efter ett tag dansade vi tätt intill varandra och tittade varandra djuuupt i ögonen, hahah.


Sen skulle han upp på scen och sjunga igen
. Han stog och tittade på mig heeela tiden han sjöng. Lite lagom generande så jag vände mig om och pratade med Nan efter ett tag. Plötsligt känner jag en hand runt min midja som sen tar min hand. Då är det Salee som kommit ner från scenen med mikrofonen och sjunger Enrique Iglesias I can be your hero baby. Så gick vi upp på scenen (om bara några kollade innan så tittade alla nu) och dansade typ tryckare samtidigt som han fortsatte sjunga för mig. Åh så romantiskt, eller hur? Djn hade sett hela händelseförloppet från början till slut och kom och drog ner mig från scen så att han också fick dansa med mig.. Jag ursäktade mig efter en stund och tackade dom båda så jag kunde ta det lilla lunga borta vid Nan igen. Efter Salees pass så kom han och vi pratade och dansade lite. Väldigt trevlig och mysig var han =)

Lucifer stängde och det gjorde i princip alla klubbar runt tvådraget, eftersom man måste betala böter om polisen kommer och man fortfarande spelar. Vi sa hej då iaf. Sen var det inte mycket mer med det för nästa dag gick planet hem ;)


Nästa gång får ni läsa Lee som jag träffade på februari-april resan. Det blir ännu mer spännande ;)


Skrev det här för två dagar sen och jag har känt mig alldels busig sen dess ;P


Kommentarer
Postat av: Towe

ïih det låter som på film^^ skriv mer =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se