Humör och Pride

Datum 2008-07-29 Klockslag 14:17:20
Humöret går upp och ner hela tiden. Det är sjukt jobbigt, jag vet inte ens vad det beror på..
För några minuter sen var jag typ glad men nu är jag.. jaa, hur ska man förklara det, lite depp kanske allt känns bajs även fast det inte är så.

Calle åkte hem igår och så fort han och pappa satte sig i bilen och åkte iväg så blev det tråkigt och humöret sjunk direkt.

Nu har pappas äldsta lillebror Ulf kommit med sin fru Karen.

Jag sitter och klurar på vad jag ska ha på mig till Prideparaden. Och viktigast vad jag ska ha för smink! Det ska vara helt enastående. Jag vill ha alla världens färger, men det kan bli lite klurigt. Mamma ville att jag skulle sminka henne. Vi får se hur det blir med det, hon kommer säkert banga i sista sekund.

Måste ringa till Ylva och se till så att hon kommer hem till paraden!!

Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Prajderiet. Spyfärdig på alltihop. Makthavarna vet inte till sig i sin iver att hopa ynnestar över dethär jiddret. En helt vanlig vit heterosexuell HIV-negativ man från socialgrupp 3 är däremot inte värd ett ruttet, det ser man ju gång på gång.

Postat av: ell

Ylva kommer inte hem tills dess...

2008-07-29 @ 16:02:13
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se