Illustrator

Datum 2008-07-06 Klockslag 04:50:04
Det är nu officiellt! Jag hatar illustrator. Det är ett starkt ord men det stämmer verkligen den här gången! Jag är rätt så övertygad att någon gång i framtiden så kommer jag ha andra känslor för detta program men just nu så hatar jag illustrator!

Jag laddade ner det för ca två timmar sen och har suttit sedan dess och försökt göra något vettigt men det går inte! Det är fullständigt jävla omöjligt! Fucking Deviantart.com ska ha massa tutorials. Dom hjälper ju verkligen, noooot!

Jag vill bara lära mig hur det jäkla pennverktyget funkar så jag kan fixa alla mina skisser! Ska det vara så sjukt svårt?! Hela världen är emot mig!!



Klockan är inte alls kvart i fem på morgonen och jag har inte alls varit uppe till nu och jag är inte alls trött och jag har inte alls olidlig mensvärk och jag har inte alls en obäddad säng!!

Ingen pöss idag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se