Inför morgondagen..

Datum 2008-07-24 Klockslag 02:11:08
Imorrn bitti så åker jag, pappa och Nan in till Åkersberga för att shoppa till släktträffen, som äger rum fredag-lördag. Pappa ska till sjukan en sväng också, detta innebär att stackars lilla jag blir utan dator imorgon förmiddag. Väldigt synd för jag är i fullgång med photoshop nu.. jaja, sånt är livet.

Mamma kanske svänger förbi imorrn. Måste ringa henne imorgon och säga att jag inte är här på förmiddagen.
Om hon kommer så kommer hon förhoppningsvis med
mitt paket från MAD också =) wiiee!!



Näe nu ska jag slå på en rulle och göra mig i ordning för sängen..
Pöss och gonatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

heej det är jag igen : )

tack så jättetmycket för hjälpen.. Första ps instruktionen jag lyckats följa på nätet.: P Men jag har fortfarande en fråga, vet du vilket markeringsverktyg man ska använda för att få bäst resultat på träd och gräs. Vid gräset kom inte dom uppstickande topparna med och trädet markerades hela trädet och inga hål utlämnades för där det inte var grenar och löv.

Postat av: Marika

Vädligt fin blogg du har! :)

God natt, sov gott

puss

2008-07-25 @ 01:41:45
URL: http://ddandelion.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag är bara nyfiken, hur kommer det sig att ni har sommarställe här i Åkersberga? =) Lite skoj är de, eftersom att jag bor här... :P Lite skumt också. Jag bor verkligen på landet.

2008-07-28 @ 21:59:55
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se