Jag är så lyckligt lottad!

Datum 2008-07-06 Klockslag 02:26:15
Jag har såna fantastiska människor i mitt liv! Jag vill att ni tar åt er allihop, för alla bidrar på något sett med något positivt i mitt liv. Det lät ju lagom klyshigt eller hur ;) Men det är sant! Jag orkar inte gå in på det nu men så är det iaf, jag lär mig något av varje människa jag träffar och det är värdefullt. Nu låter det som jag har något känslomässigt sammanbrott och ni får mer än gärna tro det. Till saken nu då...

Ni vet när man inte hört något från nån och man känner sig sådär ensam? Jag har haft ett antal sådana tillfällen den senaste tiden. Fler än vanligt för jag tänker på fel saker..
Kenza har ju sin lilla loverboy i grekland nu och det har hänt en del grejer som fått mig tänka i konstiga banor och jag har varit ensam hemma ett antal dagar/kvällar.. Men när det känns som jobbigast då(!) får jag ett sms där någon skriver något fint eller någon ringer bara för att få prata med mig eller man får ett mail eller om det är någon på msn. Det har alltid varit någon varje gång.

Ikväll var det min käraste Kaj på msn. Vi bodde i Spanien samtidigt, hans lillebror och jag gick i samma klass där. Vi har båda, för ca 5 år sen, flyttat tillbaka till Sverige igen. Nu är han min lillebrors coach och vi håller väl kontaken sisådär men han är någon som jag tycker väldigt mycket om. Han är väldigt omtänksam, rolig och defenitivt charmig ;) Och så ser han bra ut också och kan laga mat, haha en toppen kille! Vi ska faktiskt gifta oss ;) År 2038 är ni varmt välkomna. Var har vi inte bestämt än men jag återkommer. Filmen jag tittat på hade precis slutat och det slog mej just att jag var ensam hemma (för att min lillebror gick för att köpa godis till oss men han "råkade" fastna hos sin flickvän). Jag satte mig framför datorn och möttes av Kajs msnruta =)


Det som är så sjukt att det varje gång är perfekt tajmat och att det är någon som jag verkligen tycker om.
Undra vem det blir härnäst.. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner du Kenza ?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se