Ljusterö festival

Datum 2008-07-19 Klockslag 20:24:15

Nu är jag är på landet igen. Det var inge roligt hemma, nästan lite jobbigt att vara där.


Jag satt ute och läste och lyssnade på musiken som hördes en bit bort  alldeles nyss. Ljusterö festivalen är idag och håller till ca fem minuter härifrån. Jag slutade läsa och satt bara och lyssnade. Tänkte på Lidingö Rock och alla andra musikevenemang jag jobbat på. Jag kände mig dum som satt hemma och inte var där och hjälpte till. Jag älskar musikjobben. Jag fick för mig att jobbgänget, som jag inte träffat på en månad skulle vara där. Kom även och tänka på hultsfredsfestivalen förra året, jag saknar det.


Men nu sitter jag här inne framför datorn precis som alltid =/


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen



Du får komma nästa gång.



Kram Åsa

2008-07-21 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se