MiNi er schöön

Datum 2008-07-24 Klockslag 01:23:34

För några minuter sen:

Jag sitter och sjunger Eric Prydz och trummar jättehäftigt ;) med ena handen och en penna. Jag ber Bajs att joina varpå han tittar snett på mig. Efter en liten stund säger han "Asså, du tror verkligen att du är skön men det är du verkligen inte.. Du tror att du är jätterolig nu men du är inte det"


Det roligaste är att han blir så irriterad och måste påpeka det här och i andra fall säga att jag är så sjukt korkad och att jag bara gör det värre för mig själv.


Jag har jätteroligt och han skäms för att jag är så korkad.



Några minuter senare:
"En vacker dag kommer du inse att du inte är så skön som du tror."


Nivån är sjuukt låg nu, vi driver med varandra hela tiden.
Det hela blir ännu bättre för att vi är tröttskrattiga och måste vara tysta för att inte väcka resten av herrskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se