Mitt paket har kommit!

Datum 2008-07-28 Klockslag 01:13:42
Jag har beställt smink och nu fått hem det från Mad minerals. Det blev inte riktigt så lite som jag bestämt från början.

   
Med blixt(det är såhär skugggorna ser ut), utan blixt och så namnen på allt och penselkittet.

Det är så mycket roligare att shoppa på internet och få hem paket, ungefär som på julafton ;)
15 nya skuggor, en foundation, en concealer och sex penslar(äkta hår) för knappa 280 svenska riksdaler! Det är ju fjantigt lite pengar för så mycket med så bra kvalité. Jag är supernöjd.

Lemon drop är en gul skugga som jag inte fick med på fotona. Däremot så är de två skuggorna som jag fick gratis med.

Jag har inte testat något än, jag är så himla trött och är ute och springer och sprutar vatten i ansiktet så det är ingen mening. Nagellacken längtar jag efter som bara den. Jag vill ha det röda lacket jag beställde för att göra små söta röda blommor med. Nu får jag nöja mig med lila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se