Musik

Datum 2008-07-13 Klockslag 18:11:38
Alldelels nyss:

Bajs - Men usch, ja vill inte lyssna på Frank Sinatra.
MiNi helt förvirrad - Hur f*****n kunde du höra att det var Frank Sinatra?!!
Bajs svarar normalt - Ehh, jag kunde höra det bara.
MiNi - Nej men helt seriöst, jag är hundra på att du inte visste att det var han!

En vild disskusion uppstår om att Bajs skulle komma åt min dator och se vad jag spelade.

MiNi - Vi prövar igen. Blunda. Knip ihop hårt!
Bajs - Men det är ju artister jag aldrig hört..
MiNi - Okej, titta på din dator igen då, så sätter jag på en låt om du aldrig har hört.

Bajs säger varenda låt jag sätter på! Jag får lätt panik och kollar hans dator men han tar bort allt så jag inte får se. Det var ju heelt sjukt! Sen gick det upp ett ljus. Jag är ju inloggad på msn och har aktiverat "vad jag lyssnar på"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se