Ny dator

Datum 2008-07-17 Klockslag 10:21:46
Wooow! Jag sitter vid "min" nya dator. Jag ska lätt börja använda den här! Hahah, det är så kul med nya grejor =)
Mammas kompis har köpt en ny bärbar dator så mamma (läs jag) har fått hennes gamla, bärbar också såklart ;)

Jag kom precis hem från landet och har ingenting att göra. Jag ska in till stan och handla lite, jag vet inte när butikerna öppnar, det kanske dom redan har gjort. Iaf så sitter jag nu ute på balkongen med datorn i knät och väntar på Amanda. Hon ska käka och packa(hon ska till Grekland imorrn) och sen sticker vi.

Det är lite busigt väder känner jag. Solen värmer som bara den men så fort solen går i moln tycker jag att det blir liite för kallt. Nästan så jag vill sätta på mig långbyxor. Men jag vet ju hur det är, om jag har leggings så kommer det bli molnigt och kallt och om jag har långbyxor så kommer det bli jättevarmt. Hellre frysa än svettas i sådana fall.


Tick tack, jag vill få tiden att gå snabbare. Bara hoppa över en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se