Packing my life

Datum 2008-07-08 Klockslag 01:04:30
Dagen har barat svishat förbi! Vaknade alldeles för sent och skyndade in till stan för att köpa lite grejs, bilder kommer.
Kom hem lagom till middag hos kusinerna där vi även tittade på film, Lasermannen. Väldigt spännande, har inte sett färdigt den dock, 270 min, det är ju galet lång tid. Jag släpade med mig brorsan hem och nu borde jag packa för vi ska till landet imorrn. Ska vara där i fyra veckor är det tänkt. Men jag vet redan nu att jag inte kommer klara det. Isolerad på en öde ö med pappa, Nan och gangsterbrorsan.
Jag packar mitt liv. Datorn, kameran, allt smink (nej, jag känner inget "tvång" till smink men jag vill testa lite), massa kläder, böcker, hygienartiklar, sladdar till alla tekniska prylar (jag lovar, jag kommer glömma någon) och det viktigaste, filmerna! Jag tänkte jag ska börja med och skriva på bloggen varje gång jag sett en film, då kommer det alltid finnas nya inlägg att läsa ;)

Back to packing..

Elo står på i bakgrunden btw

Den här låten kommer jag ihåg att mamma hade inspelat på ett band som vi lyssnade på i bilen. Underbara minnen =D

Hörs imorgon eftermiddag kanske, tills dess
Pöss

Kommentarer
Postat av: suss

hoppas du får det chill :)

Postat av: Amanda

Ha det så bra på landet! :) Hur känner du Linza btw? :D

2008-07-09 @ 19:25:28
URL: http://tassen.devote.se
Postat av: Celina

Nu är filmen uppe! =)

2008-07-10 @ 22:09:52
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se