Ray J

Datum 2008-07-17 Klockslag 20:14:37
Ray J - Sexy Can I spelades just på the voice.
Jag vet inte om ni är precis som jag och har upptäckt Ray J nu när hans låt Sexy Can I har legat högt upp på topplistorna. Han har ju även gjort låte One Wish, och det verkar det vara betydligt färre som känner till. Till saken nu då. Jag har en grej för mörkhyade killar =) Det vet dom som känner mig ordentligt. Att Ray J är en något för mig är ju genast uppenbart. Han har inte bara "rätt" hudfärg, han är ju grymt snygg också. Det som gör honom så speciell (för mig) är att han är väldigt lik Salee som jag träffade i Thailand i julas. Riktigt ögongodis med andra ord ;)

Nu har det här inlägget varit färdigt ett tag men inte blivit publicerat för att jag försökt hitta ett gammalt inlägg om Salee så ni fick läsa historien om honom. Jag har tydligen inte skrivit om det. Det var väl lite känsligt då för stunden. Men ni ska få ett riktigt smaskigt inlägg om honom sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se