Säng säng säng

Datum 2008-07-28 Klockslag 01:34:54
Så har nästa dag börjat...

Vad har hänt idag då?
Jag har solat lite, och då menar jag verkligen lite. Kändes ju som att man kokade inombords om man var i solen i mer än fem minuter. Crazy! Jag har läst på baksidan av måånga böcker och bestämde mig till slut för att läsa "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". Den har jag alltså sutit och läst ett tag. Jag har tittat på film också och bara chillat med brorsorna.
En väldigt lugn och slapp dag, väldigt skönt.



Nu somnar jag snart men imorrn får ni se lite shopping och kanske bilder från släktträffen och före och efter bilder från hårfärgningen.

Pöss och gonatt

Kommentarer
Postat av: sussi

AAAAH, jag ääälskar Marian Keyes böcker :D Lucy Sullivan är great, sedan har du ett par böcker till att läsa av henne :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se