The voice tv

Datum 2008-07-17 Klockslag 19:39:04

Jaa, här sitter jag med datorn i knät med the voice tv i bakgrunden och surfar runt som aldrig förr. Hela 18 sidor har jag uppe nu. Allt mellan himmel och jord, bloggar, communites och webbshoppar.

Samtidigt som jag uppdaterar mig på internet så lyssnar jag och slänger ett öga på tvn då och då. Vakna med the voice är det som går nu. Gamla avsnitt som visas nu under sommaren när morgon-gänget har semester. Kvällens avsnitt gästasav bland annat Patrick Ekwall. Ingen favorit, tvärtom, jag tycker han är slemmig. I just det här programmet så måste jag säga att han är helt okej ändå. Kanske är det för att (vad jag tror är)hans dotter sitter med i studion.

Vakna med the voice är faktiskt ett program som jag tittar på när det sänds orginaltid på morgnarna när jag vanligtvis går i skolan. Det delar jag med klasskompisen Oden som är en trogen lyssnare och tittare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se