Kom och häng på Sommarverket!

Datum 2008-06-15 Klockslag 13:40:40

De flesta av er vet nog (men inte alla) att jag hänger mycket på den fritidsgård som ligger 2 minuter från familjens lilla lya. Det känns så himla mycket bättre att sitta där och låta tiden rinna iväg än att sitta hemma själv och inte göra någonting (eller sitta fastklistrad vid datorn, vilket iofs är samma sak).


När jag inte har tid och säger att jag ska "jobba" så är det något som har med gården att göra. Oftast något av alla dessa musikevenemang som de håller i. Jag har så himla kul. Jag tycker verkligen om det jobbgänget och dom är värda att nämnas


Ronnie
Castanas
Henrik

Daniel
Patrik

Dejan
Erik

Keso
Stina
Johanna
Johanna
Jessie
Oscar
Amanda
Jag sjäv ;)
Walle
Edvin
Ellen
Ylva
Tappe
Jonas
Sofia
Erik
Patric

En del är med mer en del mindre, dom i fetstil är alltid med. Jag kan ha fel men det känns så ;P


Måndag till torsdag nästa vecka ska jag vara caféansvarig på sommarverket. Caféansvarig, det ni! Då får ni komma ich hänga lite. Sommarverket är alltså på elverket här på Lidingö och har öppet mellan 15-22.
Sitt och chilla, käka lite nybakta muffins eller kanske lira lite gura. Det är bara nästa vecka så passa på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se