Livlöst hopp..

Datum 2008-06-19 Klockslag 23:19:31
Nu känns livet sådär lagom hopplöst. Kom hem för en timma sen (har jobbat på sommarverket) och satte mig på balkongen och filosoferade. Nu börjar sommarlovet på riktigt och det känns inte alls kul! Iaf inte nu men jag hoppas att det kommer göra det.
Två månader utan skolan och klasskompisar och utan gården/my second family! Jag blev sjukt depp. och jag är hungrig och trött och känner mig ensam. Blääääh! Det jobbigaste är alla man inte kommer att träffa. Jag har sån separationsångest. Danshelger, festivaler, resor... Alla tillfällen man laddar inför och sen bara tar dom slut och det känns så tomt. Jag hatar den känslan.
Ovanpå det här så har jag nu fått reda på att min underbara kompis, Jespers mamma har gått bort. Då börjar jag gråta. Det är så sjukt hemskt! R.I.P. Ia och allt stöd till Jespers och hans familj!



Värsta deppinlägget men så blir det ibland..

Kommentarer
Postat av: mli

hjälp mig att välja vilken hårfärg jag ska ha i min blogg

Postat av: Agnes

usch, låter som du har en riktig depp dag :S Men kompisar kan du väl träffa fast det är sommarlov ?! ^^ Annars får du massa fin att ta hand om dig själv, bara mysa :P

2008-06-23 @ 14:52:14
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se