Nya kläder?

Datum 2008-06-10 Klockslag 19:17:34

Min käre mor är en flitig ensamstående mamma som tvättar och lagar mat. Hon hänger och viker tvätten och delar upp tvätten i fina små högar, en till mig, en till brodern och en till henne själv.

Ibland, mest nu de senaste veckorna så hamnar det för mig okända plagg i min tvätthög. Jag vrider och vänder på dom men jag känner inte igen dom. Då går jag till mamma och frågar om det kanske inte är hennes, för ibland blir det ju fel men ibland så vet varken jag eller hon vart kläderna kommer ifrån. 
Nu senast låg det ett par svarta hipsters i min tvätthög som jag aldrig sett förut. Det är väl mammas tänkte jag men så kom jag på att dom är alldeles för små både för mig och för mamma. Nämen vad trevligt! Då tillhör dom någon av brorsan alla hemsläp. Han är 14, bara så alla vet ;)

Gick hon hem utan trosor?!


Det springer så mycket folk här (läs tjejer) och glömmer saker hela tiden så jag tror jag ska införskaffa en upphittade-saker -låda och ställa i hallen.

Dagens ungdomar..


Kommentarer
Postat av: sussiluss

så mysigt! :P

Postat av: Nathalie

Hehe tack ;) Du, förlåt men jag kan inte riktigt placera dig, har vi setts på Vasan eller DC kanske? Hmm...

2008-06-11 @ 14:02:27
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh då förstår jag! Då var det inte så pinsamt ändå, trodde du var en gammal elev jag inte kände igen hihi ;) Tack så mycket, kul att du tycker det!! :)

2008-06-12 @ 16:55:05
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad Trevligt :P

2008-06-14 @ 00:42:41
URL: http://tassen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se