Bloggtorka..

Datum 2008-03-27 Klockslag 08:58:11

Jag har haft lite datafritt. Brukar göra så ibland och det är då himla skönt.

Jag har inte berättat vad som händer för er dom senaste dagarna.
Nan har varit jättearg och sur och tycker inte att pappa förstår något.
Det här med man och kvinna, svensk kultur och thaikultur, och svenska och thailändska, det blir rätt problematiskt. Så jag har agerat lite tolk. Och nu efter två dagar verkar allting okej igen. Väldigt skönt för innan så kunde man knappt vara i lägenheten.

Så vi har inte gjort så mycket. Jag har legat i sängen med tvn på, pappa har jobbat och Nan har gjort lite allt möjligt.

Jag ska göra färdigt det sista i engelskan är tanken och så ska jag fixa en eller två bloggar idag också.
Kvällens planer är hemmakväll och titta på film.

Men nu så ska jag byta om och gå och keka lite lunch.



Pöss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Lillow

Okej, perfekt. Vi får prata vidare om det någon dag längre fram då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se