Dagen som har varit

Datum 2008-03-18 Klockslag 15:48:14
Jag har pluggat lite men mest legat i sängen med fläkten igång och Ally McBeal spelandes i dvdn. En rätt rolig serie faktiskt. Pappa älskar den och har hela serien så jag tänkte varför inte.

Tänkte bara säga att jag sitter på en buss hela dagen imorgon så det blir inget med att fixa bloggar imorgon.

Isabella, jag är helt färdig så det är bara att se till så du får din design imorgon kväll.
Johanna, jag är verkligen jätteledsen att jag inte fixat din blogg. Något har blivit knas så jag gör om det imorgon kväll eller på torsdag.
Erica, din blogg är så gott som färdig jag ska väl mest kolla med dig att du är nöjd. Och fixa lite detaljer ska jag göra.
Frida, Jag har börjat med din header och jag tycker det går bra men det är inte riktigt vad du önskat. Jag behöver använda Illustrator och det är varken något jag har eller kan.



Pöss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Caty

Hej, skulle verkligen behöva hjälp med min blogg. Jag vet inte alls hur man gör!
Hoppas du kan hjälpa mig, vore jättesnällt!
/ Caty

2008-03-18 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se