Det händer så mycket..

Datum 2008-03-09 Klockslag 16:19:08
jag hinner inte med och uppdatera här..

Fredag kväll var inte så rolig som jag hoppats på. Vi gick till ett nyöppnat ställe som heter Badabing. Det var där jag trodde jag skulle stöta på Danny som är bartender, men han  var inte där så det får bli en annan kväll. Det var en massa svenskar på Badabing då det var en svenska som ägde stället. Jag och Nan hade inte så roligt så vi drog med oss pappa och gick. Vart skulle vi nu då? Jag var jättetrött ocgh Nana föreslog Lucifer eftersom jag aldrig bangar på det men inte ikväll jag var inte inställd. Så jag tog mina nycklar och sa till Nan och Pappa att dom skulle till Bamboo bar (ett ställe dom gillar) och att jag kunde gå hem. Så fick det bli, roligare än så blev det alltså inte.

Lördag. Vi sov länge allihopa. Jag pluggade, pappa jobbade och Nan städade.
Ps. I love you är en film som jag mååste köpa! Vi gick och såg den på bio och den var hur mysig som helst. Det som var lite jobbigt dock var att man satt och skrattade och grät om vart annat. Satt och tänkte på ellen halva filmen för att Denny Duquette (hur det nu stavas..)  var med.

I samma köpcenter som vi var och tittade på bio hade dom en stor scen och massa mysiga sittplatser. Ska ta foto någon gång. Precis innan vi gick till bion så var det ett band där. Pappa stannade och lyssnade och då stannade vi också. Då ser jag ett bekant ansikte och säger till Nan att det är samma tjej som sjunger på Lucifer. Nej, nej, nej säger hon, det är de inte alls det. Och då ser jag killen som brukar sjunga på lucifer... Heeela bandet var ju där för tusan! Knasigt, vi som skulle till Lucifer ikväll ;P

Lucifer efter bion som sagt, jag dansade inte så mycket för jag hade skavsår överallt =P Hmm, jag vet inte vad jag ska skriva.. jag dansade lite med Nan men sen kom pappa och då ville hon inte dansa mer så jag dansade själv en liten stund innan folk började droppa in, mestadels thaitjejer.

Söndag. Vi alla tre åkte ut till en ö, kommer inte ihåg vad den hette, mysigt var det iaf.
Nu sitter jag hemma efter att ha ätit BBQ-buffé och varit i köpcentret och lyssnat på ett jätteduktigt band. En kille spelade saxofon, fett coolt! Tjejerna i bandet spelade Twist & Shout, tänkte tillbaka på ylvas och min tid då vi sjöng den om och om igen.
Nan beställde in värsta kannan med Heineken, pappa skulle nämligen komme men det gjorde han inte så då sa hon att jag skulle dricka. Okej då, så farligt kan det inte vara. Fick i mig en dryg halvliter ^^ (Mamma, jag vet att jag är korkad som skriver det här ;))

Nu är klockan kvart över tio och Nan och jag ska snart ut igen =)
Ska skriva ett inlägg till söndagmiddagen lite snabbt bara,


Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se