Lite "seriös" uppdatering vare här..

Datum 2008-03-05 Klockslag 14:15:27
cooola bananer..

Nu ska vi sätta hjärnan i arbete och tänka efter vad jag gjort dom senaste dagarna, och dessutom sätta ord på det..
Jag har ju inte skrivit något vettigt sen söndagmorgon (Nej, det var inte alls då jag fick photoshop..).
Hmm, jag har glömt bort det mesta =P Nämen men nu får jag ta mig tusan anstränga mig..
I söndags så var jag hemma fram till middagen då jag gick ner till poolen för att käka BBQ-buffé och direkt efter det var det tillbaka till datorn igen. Så söndagen var inte så märkvärdig..

Måndag.. hmm, jojuste, skola. Jag började med att skicka iväg några mail till mina lärare och sen blev det engelska och matte fram till 1700. Det kanske låter länge men jag började "skolan" någon gång runt 12 och sen hade jag lunchrast och eftermiddagsrast och så gör jag lite annat när jag egentligen bara ska sitta still och plugga ;P
jaj
På tisdagar och fredag så är det stormarknad bara en minut härifrån. Så nu behöver jag ännu större garderob ;)
Ska visa allt lite senare.
Oh juste om det är något speciellt ni vil ha så får ni höra av er så ska jag försöka kolla upp det på nästa marknad.

Idag onsdag så blev jag mer eller mindre "tvingad" att träna köra moppe. Så jag gjorde som min käre far sa åt mig.. ca 3 minuter var jag pappas flicka och sen (bara för att trotsa) åkte jag iväg så han inte kunde se mig längre. Jag fick som jag ville när jag kom tillbaka, jag slapp träna med andra ord.
Vad har jag gjort mer idag då..? Handlat på Carrefour igen och datorn har inte behövt känna sig ensam ;)

Det var väl det mesta sen i söndags..



Slänger in shoppingbilder snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se