Lite thailändsk uppdatering..

Datum 2008-03-21 Klockslag 09:19:13
Jag har varit så himla duktig. Jag har gjort färdigt min bokrecension och jag har börjat läsa nästa bok. Jag har gjort färdigt matten och jag ska till och med räkna lite extra. Bilduppgiften är så gott som färdig också.

Bra jobbat Eva!!

Jag tänkte ladda upp lite videos på youtube och visa er..
Det känns som att alla har gått över till daily motion för att det går snabbare att ladda upp där och jag tror att jag också ska göra det. Youtube tar verkligen år på sig!

Fan, kom just på att det är marknadsdag idag och jag har inga pengar, pappa är inte hemma och marknaden börjar stänga nu. Damn, nu måste jag vänta enda till på tisdag.

Nu har Nan kommit hem från jobbet också. Hon har köpt vitt nagellack och ska pröva göra fransk manikyr.
Vi var nämligen i en salong igår och jag bad att få fransk manikyr och det var tydligen inget Nan kände till. Så nu ska hon pröva göra på sig själv för hon tyckte det var så fint ;)

Vad har hänt mer i veckan då.. Jag har väl mest varit hemma och tagit det lugnt. Titta på Ally McBeal suttit framför datorn, ritat och pratat mycket med Nan, vi har haft askul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se