Mera shopping

Datum 2008-03-07 Klockslag 15:22:33
image119
Jag var ju faktiskt ute efter vissa grejjer så det var bara att acceptera att pengarna "försvann" och vänta tills pappa kom hem och jag kunde få mer pengar.

# 1-4 är till Angelica, om hon vill ha något det vlil säga.
# 3 måste jag bara försvara, den är jätteskön och jesus-stil är ju tydligen inne nu till vår och sommar
Jag köpte även tre bh:ar i samma modell som jag köpte i tisdags, dom kostade ju bara 20 kr st ;)
T-shirten är jag asnöjd med *mumma*, den kommer att användas flitigt.

Ja, jag hade lite ångest av att ha söta klänningar på mej ;)


Nu är det dags att förbereda sig för utgång, det är ju fredag för tusan!
Åh åh, det slog mej just, vi ska ju förbi ett ställe som heter Ibiza. Där jobbar (han äger stället) Danny/Denny, han är bartender och tia i världen på att blanda drinkar! Han ska visa sin skills för mej och sen ska jag (om allt går som det ska) gå en kurs hos honom. Fatta vad coolt! Ett steg närmre min dröm att bli bartender ;) (Inte något jag tänkt göra på heltid, för dom som undrar, men vem vet egentligen)

Ha en hejdundrande fredagkväll, vare sig ni ska ut, sitter bänkade framför Let's dance, datorn eller ska baka bullar med mormor,

Massa pössar på er!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stort mums för din T-shirt!!

2008-03-07 @ 16:35:48
Postat av: emmeli

tyckte du va jättesöt i klänning nr 1;)

2008-03-07 @ 17:05:36
Postat av: emmeli

tyckte du va jättesöt i klänning nr 1;)

2008-03-07 @ 17:06:04
Postat av: Eva

Alexandra: Yes, I like it!

Emmeli: Jaså det tycker du ;) Den var lite för söt för mig..

Postat av: F R A J DU T T

fina kläder! och tuff blogg :)
såg att du har gjort MalinLinners blogg, jätte fin. du skulle inte tänka dig fixa om min? vore hur snällt som helst. Kramen!

2008-03-08 @ 22:17:41
URL: http://frajdutt.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror att klänning nr1 kommer vara super söt på Angie :D de andra också men framförallt den! (a)

2008-03-08 @ 23:57:12
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Eva

Johanna: Jaa, den första klänningen som jag hittade var nr1 och jag tyckte den kändes angelica ;)

2008-03-09 @ 10:38:45
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: F R A J DU T T

jag har inte din mail, min är [email protected] ! men det vore snällt om du ville fixa små saker, som att ändra färg, bilder och sådant :)

2008-03-09 @ 16:19:04
URL: http://frajdutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se