Shoppa på Carrefour

Datum 2008-03-20 Klockslag 08:01:38
  
[BILDERNA ÄR KLICKBARA]

Jaa, två par skor fick följa med mig hem igår. Dom första påminner om mina vans och eftersom sulan är helt pajj i dom så passade jag på att köpa ett par nya liknande.

Dom blå flipflopsen är hur sköna som helst! Det är lite Foppa-tofflor stil över dom, typ samma material. Jag använder dom som inneskor. För det är så att om man går barfota så får man stötar precis hela tiden. Jag blir typ som en åskledare iaf..

Jag vet inte om jag visade er skålarna förrut. Jag köpte dom två små förra veckan tror jag.

Jag köpte även två grejjer till men det är lite hemligt ni får se det någon gång när jag har kommit hem.


image147
Min matsäck under Visa-resan till Kambodja ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Spännande. Vore kul att få en mer personlig blogg. Har
lite koll på html-koder men jag har dessvärre ingen tid och energi att sitta och pilla med det. Ska fundera på hur jag vilja ha min bloggså hör jag av mig ;)

Postat av: anki

Såg att du skrev i min blogg och det skulle va kul om du ville göra en design =)

2008-03-20 @ 16:38:52
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se