Söndag kväll..

Datum 2008-03-11 Klockslag 14:02:29
.. vad hände? Jo, det var ju först Heinekenbaren och lyssna på liveband.. Med välkända engelska låtar.
Efter det var det hem en timma för att sen gå ut igen. Lucifer igen! Ja, jag tycker att det är lite för mycket Lucifer men Nan vill ju inte berätta om något annat bra ställe =/
Det vanliga bandet spelade inte ikväll utan ett annat som jag såg i julas. Dom är inte så jättebra så det blev hiphop golvet. Tjabba sa hej, hahaha. En kille/man (30 år kanske, ingen aning) från Afrika ville vara min kompis, men bara kompis inget annat ;) Kan ju alltid va kul att ha en kompis som heter Tjabba tänkte jag, haha. Inte så mycket mer med det.
När vi gick så stannade vi till lite och tittade på det andra brandet där det inte var speciellt drag, knappt någon som dansade. Killen som sjöng pekade på mig att jag skulle komma och dansa men mnäe. Då kom han och hämtade mig istället, haha. Vi dansade inte ens en hel låt innan en thaitjej kom och "tog" honom. Helt okej för mig så nu gick vi hem.

Måndag. Jag satt hemma och pluggade och lekte lite med datorn. Kvällen ville Nan spendera ute, igen! Vi gick till en bar vi inte varit på förrut, The blues factory. Det var mysigt, Två svenskar som spelade bas och gitarr, en philipin som sjöng (hon var lite smått galen men duktig och rolig) sen var det thaiare som spelade synth, saxofon och trummor. När vi suttit där ett antal låtar så ville Nan röra sig. Det här är viktigt, det är inte jag som säger att vi ska gå utan Nan. Jag tvingade henne sitta lite till innan vi gick till Lucifer för 7011 (läs sjuttioelfte) gången.
Den här kvällen skulle bara spenderas åt att lyssna och så blev det. Tji fick jag för den idén, jag frös! Hur är det möjligt i Thailand?!
Någon ryss (fast Nan är övertygad om att han är från indien) fick dissen av sin flickvän eller vad det nu va så han kom och frågade mej om jag ville dansa, blää han var äcklig och sliskig så jag tackade fint nej men blev lite aggresivare då han inte lät mig va. Då gick han moaha.
Sen var det nog inge mer förrutom att Tjabba dök upp igen, haha. Han sa bara hej och sen gick han.


Idag tisdag är jag sjuk! Feber, ont i halsen, huvudvärk, svag och orkar inte göra någonting. Så jag har sovit rätt mycket.

Och nu ska jag försöka titta på heroes =D

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se