Söndagmiddag!

Datum 2008-03-09 Klockslag 16:42:03
Nu har jag lite bråttom och skriva det här inlägget då jag ska iväg ut... men jag snabbar mej på ;)

Hej Morfar, Inger, Mamma, Calle, Erik, Ylva, Emmeli, Max, Håkan, Lena, Frida, Therese och Dennis!

Måndag.
Jag pluggade hela dagen, inget speciellt. Det gick bra.

Tisdag. Stormarknad precis här utanför. Jag shoppade massa kläder, behöver definitivt större garderob nu ;)

Onsdag. Pappa fick som han ville och jag tränade köra moppe, i hela tre minuter! Sen ville inte jag mer. Pappa och jag åkte även och handlade på Carrefour igen, denna gång slapp vi regnet.
Tog det lugnt hemma och satt lite för länge framför datorn, som alltid.

Torsdag. Det blev skola idag igen, matte och engelska.

Fredag. Meningen var att jag skulle ut på äventyr själv hela dagen men det gick inge vidare bra då mina shoppingpengar blev stulna. Istället tog jag en lång promenad och gick vilse. På köpet fick jag skavsår av mina flipflops. När jag kom hem fick jag mer pengar av pappa och gick ner till marknaden igen. Denna gången med mina nya Adiddas-skor. Smart Eva! Nu har vi skavsår av dom skorna också!

Kvällen spenderades på ett yöppnat ställe som heter Badabing. En kompis till pappa har öppnat det. Inte så himla roligt. Så jag drog hem och beordrade Nan och pappa att gå till Bamboo bar och ta det lite lugnt bara dom två.

Lördag. Vi var på bio och såg filmen Ps. I love you. Ingen film för Ylva och Emmeli för man kan inte låta bli och gråta. Men den var verkligen sevärd. Så jag ska köpa den när vi åker till Bangkok nästa gång.
Efter bion var det party som gällde. Stamhaket Lucifer som vanligt ;) Helt okej kväll.

Söndag.Vi har varit på en ö som heter Koh Larn. Mysigt mysigt. Jag badade inte och jag låg inte i solen ;P Så jag har nog inte blivit speciellt brun.
BBQ-buffé som vanligt på söndagar och efter det gick Nan och jag och satte oss på ett trevligt ställe. Hm vet inte hur jag ska förklara riktigt. Det är precis utanför ett köpcenter så det är inget tak och det finns en stor scén och så rinner det en liten konstgjor å genom "baren". Vi lyssnade iaf på ett bra band där och jag drack lite drygt en halvliter Heineken (Max jag fattar inte hur du får i dig allt ;)(Och mamma jag vet att jag är korkad som skriver det här men jag vill inte ljuga))

Nu har jag varit hemma i en dryg timma och nyktrat till mej lite ;) haha. Så nu ska jag och Nan ut igen. JAg vet inte vart vi ska men det märker jag väl..


Massa kramar och pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se