Hon är tillbaka! ..kanske ;)

Datum 2008-10-19 Klockslag 11:10:43
Jag måste berätta om ett litet "dilemma".

Jag skriver ju knappt några inlägg här längre, vilket jag tycker är lite trist och taskigt mot er läsare. Och jag har faktiskt saker att berätta och saker som jag kommer på att "åh, det här ska jag skriva i bloggen" men det blir liksom inte av.
Igår var det Live E på elverket här på Lidingö och självklart jobbade jag. När jag kom hem preppade jag Ipoden och vände ut för en promenad och då tänkte jag på bloggen. Jag ville berätta om kvällen, allt bus och gos. En riktig toppenkväll som jag vill dela med mig av men på något sett ändå inte. Jag vill berätta hur kul jag har haft det men jag vill också att det ska vara något eget, något som stannar hos jobbgänget. En annan grej som också gör att jag tar bort hela inlägget eller inte ens börjar skriva på det är att jag kan liksom inte göra kvällen rättvisa. Jag vill att ni ska förstå den underbara känslan jag har och stämningen som är på topp och veta hur goa alla människor är.

Jag ska försöka bli bättre, vi får se hur det går.. Kanske ska jag börja med lite fler bilder..
Som sagt vi får se helt enkelt..
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se