Bloggdesign hit och dit

Datum 2008-09-04 Klockslag 22:20:23

Bloggdesignen jag gjorde till min danslärare är den snyggaste jag gjort. Dels för att bilderna på henne är väldigt snygga men också för att det var något jag kände för när jag gjorde den. Jag ville så gärna göra en design till henne, "det kom från hjärtat" ;) Det var inget jag tvingade fram. När/om det är så att man måste tvinga fram något så blir det inte lika bra. Det gäller allt, dansa, rita, en uppsats, allt skapande. Man vill ju känna för det man gör och kunna känna efteråt att det man gjorde var bra.


Det här är inget personligt mot någon ang. bloggdesign. Det var bara något jag ville skriva.


Nu ska jag gå och lägga mig, den tidigaste sänggången i år!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, den är riktigt fin!! Å jag förstår att det är roligt att få fixa med så fina bilder.



Nu var ju det här ett "jättegammalt" inlägg men det struntar jag i för jag ville bara säga att du varit duktig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se