Elverket paartyy!

Datum 2008-09-21 Klockslag 01:25:58
Fasiken vad trött jag är nu. Skulle kunna somna här på skrivbordet. Kvällen har varit riktigt najs, en riktigt bra start på höstgiggen. Det kunde inte varit bättre tänkte jag säga men det kunde det. Min allra finaste sötaste Johanna kunde inte jobba för hon skulle iväg på avskedsfest =/ Men hon kom förbi och jag fick min dos av pussar och kärlek =) Hon är underbar ;)
Juste får inte glömma berätta att Angie kom och överraskade mig också =) Då blev jag riktigt glad, med sig hade hon även sin pojkvän Mattias, hans kompis Tobias och vår klasskompis Jonas.


Näe man kanske ska sätta på en film och lägga sig i sängen och somna med sminket.. Jaa, det låter slappt och skönt!
Pöss

Kommentarer
Postat av: jenny

angelica skulle ju ringt mig:( så gick de utan mig va taskigt.

2008-09-21 @ 19:30:44
Postat av: Ylva

Åh vad avundsjuk jag är! Jag saknar verkligen Live E och alla sköningar som jobbar där! Pussa på dom nästa gång du ser dom och ge dej själv världens största! PUSS

2008-09-21 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se