Närhet!

Datum 2008-09-20 Klockslag 01:56:31

Det där jäävla beroendet av närhet, det tar hårt på mig. Jag vill varken ha pojk- eller flickvän bara närheten som ett förhållande (oftast) ger. Kåt, det är väl kanske det rätta ordet hahah. Det känns flummigt och skriva det här eftersom min käre mamma antagligen läser och min kusin på 22 bast och många av er går i min klass. Men anyway..

Jag har fått mig en rejäl dos av närhet ikväll. Gården äger ;) Men nu är det så att det slutade på fel sätt. Det är ju jag som ska gå nöjd därifrån, inte tvärtom. Det är jag som kaxigt ska gå och lämna någon stackare trånandes efter mer. Så blev det inte ikväl och fan vad det störde mig! Bara därför var jag tvungen att smsa min flicka Johanna som jag saknar så. Men hon hade slut på pengar, faaaan. Nu sitter jag här ensam utan hennes fina sms och två pojkar som är "mätta och belåtna" några hus bort..


Skrivet med glimten i ögat och ni får tolka preeecis hur ni vill ;)
Läggdags för denna lilla tös,
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se